25 de NOVEMBRE – DIA CONTRA LA VIOLÈNCIA DE GÈNERE

La setmana del 22 al 26 de novembre el nostre centre ha organitzat les següents activitats per conscienciar l’alumnat contra la violència de gènere i proposem a les famílies que aprofiten aquests dies per tractar el tema a casa.
Per a la música que indica el canvi de classe s’han escollit cançons no masclistes i que duguen un missatge contra la violència de gènere, com són:

En tutoria i altres classes l’alumnat farà papallones per emplenar el centre. EL BÀTEC DE LES PAPALLONES és una iniciativa que va sorgir quan Itziar Prats, mare de Nerea i Martina, de sis i dos anys respectivament, va perdre les seues filles el 25 de setembre de 2018, víctimes de l’odi del seu exmarit i pare de les xiquetes. El sofriment d’una mare s’ha transformat en un moviment de solidaritat i lluita, amb l’objectiu de denunciar i rebutjar la violència de gènere contra les dones i els seus fills/es. US ANIMEM A QUE TAMBÈ FEU PAPALLONES.

Vídeo explicatiu: https://youtu.be/qXDOPu5YYSs

El divendres dia 26 de novembre concentrarem diferents activitats per acabar la setmana:

1r i 2n d’ESO – a les 13:15 eixiran en “batucada” fins la Casa de la Cultura on muntaran una escultura amb peces que han pintat durant la setmana i es llegirà un manifest.

4t d’ESO – farà el taller d’IGUALTAT I LA DONA A L’ESPORT, amb Patricia Campos la primera dona pilot de l’armada espanyola i exentrenadora de futbol als Estats Units.

3r d’ESO, BATXILLERAT I FPB – visualitzaran curtmetratges i faran activitats relacionades, alguns dels curtmetratges que s’han proposat són:

AGRAIM LA COL.LABORACIÓ DE L’AJUNTAMENT DE CASTELLÓ DE RUGAT per facilitar-nos el material de l’escultura i el taller de Patricia Campos.