Web Família

WEB FAMÍLIA 2.0

Aquest servei ofereix la possibilitat de consultar qualificacions, faltes d'assitència, retards, comportaments, avisos de tutors i activitats complementàries a través d'Internet. También s'ofereix el servei de notificació de qualificacions o avisos a través de correu electrònic.

La pàgina web d'aquest servei és: https://familia.edu.gva.es.

Instruccions per a accedir a la Web Família

Per a tindre accés a aquesta informació, és necessari ser mare, pare, tutor o tutora legal de l'alumne o alumna i donar-se d'alta en aquest servei. El sistema habitual per a fer-lo va ser entregar en la Secretaria del centre la sol·licitud signada pel pare o mare. Davant la situació de la suspensió de classes, s'habilitarà un nou procediment, que és a través del correu electrònic.

En el següent enllaç, es pot trobar l'accés online a la sol·licitud i el seu enviament directe al correu prement en el botó "Enviar" que està al costat del lloc de la signatura.

SOL·LICITUD WEB FAMÍLIA

Descarregar el document (no imprimir), emplenar des de qualsevol dispositiu (mòbil, tauleta o ordinador, ja que és un formulari). En acabar prémer ENVIAR i continuar els passos de l'assistent de correu electrònic.

Una vegada completada la sol·licitud i rebuda pel personal del centre, en breu li arribarà un correu de Conselleria amb les instruccions d'accés i una contrasenya. Es recomana copiar la contrasenya perquè combina diferents tipus de caràcters.

Davant qualsevol problema amb aquest servei, es pot contactar amb el centre a través del correu electrònic: colegioredovan@hotmail.com

La sol·licitud és imprescindible la primera vegada, i és el centre el que genera la contrasenya per a poder accedir a aquest servei.

Però si ja hem sol·licitat l'accés amb anterioritat però se'ns ha bloquejat la contrasenya o no l'hem arribada a usar mai o, simplement l'hem oblidada o perduda, podem utilitzar el He oblidat la meua contrasenya de la pàgina d'accés que ens ajudarà a generar-nos una nova.

APP WEB FAMÍLIA 2.0

L'app de la Web família està disponible per a mòbils Android i iOs. Es pot descarregar i instal·lar fent clic en les següents imatges en les quals clicarem segons el mòbil que utilitzem.

App para Android
App para iOs

En el següent vídeo es pot veure un tutorial de com instal·lar-lo i de com funciona, veient tots els apartats i opcions que estan disponibles en aquesta.