Redovánpolis Go! Continuació

MISSIONS 2023/2024

MISSIÓ 4: CUIDEM EL NOSTRE COS

Misión 4

A continuació podem veure els resultats d'alguns dels treballs del nostre alumnat en relació a este repte.

MISSIONS 2022/2023

MISSIÓ 6: PETJADA HÍDRICA

El CEIP Sagrats Cors de Redován vol estudiar els hàbits de consum d'aigua a les nostres cases i trobar la nostra Petjada Hídrica, igual que el curs passat es va calcular la Petjada de Carboni.

Per a aconseguir la recompensa, en cada grup classe hauran de contestar al formulari almenys 10 famílies. Amb este mínim, podrem trobar una bona estadística fiable que ens faça conéixer la nostra Petjada Hídrica.

Si no ha rebut correctament l'enllaç al formulari, pot accedir a ell escanejant amb la cambra del seu telèfon mòbil o tauleta el següent codi QR. Si ho desitja o no té a mà cap dispositiu intel·ligent amb cambra, també pot fer clic o polsar sobre el mateix codi QR i li portarà al formulari.

MISSIÓ 5: PUNT NET

El CEIP Sagrats Cors de Redován rebrà la visita del Punt Net mòbil i podrem contribuir portant aquells elements que no s'han de tirar a una altra mena de contenidors. Per exemple:

MISSIÓ 4: MERESC UN CARRER

Qui s'ha plantejat alguna vegada la representació femenina als carrers de la nostra població? Els nostres xiquets i xiquetes coneixen els referents que representen els nostres carrers? Les xiquetes se senten representades als carrers de Redován?

En esta missió, caldrà investigar sobre este aspecte. S'entregarà a l'alumnat del centre un pla de la zona que hauran d'investigar i una fitxa a emplenar amb les dades recopilades.

Esta missió forma part del projecte estatal Meresc un carrer, si voleu conéixer més sobre ell podeu visitar la seua pàgina web: https://www.merezcounacalle.com/

Tots els plans i la fitxa podeu trobar-los ací: https://acurtar.link/OmcSrH

MISSIÓ ESPECIAL 8M: MERCAT AMBULANT SOLIDARI

MISSIONS 1 I 2. DESPLASTIFÍCATE I BOTELLES AMB AMOR