Ajudes de menjador i transport

S’obri el termini per presentar sol·licituds d’ajudes de menjador i transport.

La Conselleria d’Educació, Cultura i Esport ha publicat en el ‘Diari Oficial de la Generalitat Valenciana’ la convocatòria d’ajudes de menjador i transport escolar als centres educatius sostinguts amb fons públics per al pròxim curs escolar 2024-2025.

El termini per a presentar les sol·licituds és fins a la finalització del període de formalització de la matrícula, a finals de juliol. El document de la convocatòria d’aquestes beques es pot consultar en l’enllaç següent. Preguem la seua lectura:

CONVOCATÒRIA D’AJUDES DE MENJADOR ESCOLAR.

Tramitació de la beca de menjador

Les famílies que tenen accés al ‘Web Família’, i que ja van demanar les beques de menjador el curs passat, podran accedir a aquesta aplicació informàtica per a visualitzar i descarregar el seu esborrany de sol·licitud d’ajuda, en el qual estaran pregravades les dades que consten en poder d’aquesta administració. Si les famílies estan d’acord amb les dades facilitades, han d’imprimir, signar i presentar l’esborrany a la Secretaria de l’escola.

Les famílies que van tindre ajudes l’any passat i que no siguen usuàries del ‘Web Família’, o bé tinguen dificultats per a la impressió de l’esborrany, poden sol·licitar cita prèvia a la Secretaria de l’escola per fer el tràmit.

L’alumnat que no va sol·licitar la beca l’any passat ha de presentar tant la nova sol·licitud com la documentació acreditativa.

Podeu consultar tots els detalls a la pàgina web de la Conselleria d’Educació: https://ceice.gva.es/va/web/centros-docentes/comedor/transporte

Així mateix, us recordem que, a banda del tràmit d’ajudes, és necessari realitzar, per tot l’alumnat usuari, el tràmit d’inscripció al menjador escolar. En cas contrari, no disposarà de plaça per al poder curs escolar.

TRÀMIT D’INSCRIPCIÓ AL MENJADOR ESCOLAR