AFA Pou de la Muntanya

La Associació de Famílies del col·legi Pou de la Muntanya (AFA) vol donar la benvinguda a totes i tots els alumnes i famílies en aquest nou curs escolar. Volem explicar a totes i tots que és l’AFA i per a què serveix.

Qui som?

L’AFA és una associació sense ànim de lucre, que forma part de la Federació “ENRIC VALOR” d’Alacant, i que té com a finalitats, entre altres:

• Representar els interessos generals dels pares i mares davant de les instàncies educatives i els distints organismes.
  • Col·laborar amb les activitats i el projecte educatiu del centre escolar.
  • Promoure, organitzar i realitzar serveis i activitats extraescolars en horari no lectiu (Escola Matinera, activitats en temps de menjador, convivències, estades…)
  • Participar en l’elecció de representants dels pares i mares en els òrgans col·legiats, com són el Consell Escolar de Centre (on designem directament un/a representant) o el Consell Escolar Municipal, on són informats per part de les autoritats educatives de les modificacions i problemàtica escolar.
  • Organitzar la festa de final de curs i el Dia de Convivència i col·laborar en el berenar de Falles i Carnestoltes, a més d’oferir una vesprada festiva amb berenar per als seus associats.
  • Coordinar-se amb les AMPA d’altres col·legis públics de Dénia per defensar els interessos dels nostres xiquets/es.

Com puc ser soci o sòcia?

La quota anual per al curs 2023/24 és de 20€ per família.

ATENCIÓ: EN REALITZAR L’INGRÉS ÉS NECESSARI INDICAR EL NOM I COGNOMS I EL CICLE QUE REALITZA L’ALUMNE.

El número de compte per ingressar és el següent: oficina CAJAMAR de Patricio Ferrándiz, 71 de Dénia:

Número de compte: ES86-3058-2510-3427-2060-0096

Les inscripcions rebudes abans del 30 de juny, rebran el regal de benvinguda de l’AFA:

• Bossa d’esmorzar per a 3 anys d’Infantil.
  • Gorra per a 4 anys d’Infantil.
  • Samarreta per a 5 anys d’Infantil.
  • Agenda per a l’alumnat de Primària.

Per a qualsevol consulta, estem a disposició al correu electrònic: ampapoudelamuntanya@gmail.com

L’AMPA del Pou de la Muntanya us anima a associar-se. Us esperem!

Si esteu interessats a associar-se, us demanem que entreu a la nostra web: afapou.com

Activitats extraescolars 2023/24

L’AFA organitza les activitats extraescolars que es realitzen, setmanalment, en l’horari després del menjador.

Si n’esteu interessats, descarregueu el següent formulari i seguiu les instruccions.

FORMULARI D’INSCRIPCIÓ 2023/24 (no disponible)

Salutacions.