Ràdio Pou – Escolarts: l’escola fa ràdio!

La ràdio escolar del col·legi Pou de la Muntanya

Som el que escoltem.

Curs 2023-24

L'escola continua amb el projecte Escolarts - l'escola fà ràdio.

"I tu, a què jugaves?"

Projecte de 3r i 4t de Primària, sobre el potencial del joc com a eina d'aprenentatge.

Podcast 10. 26 de gener de 2024.

Els nostres convidats de hui són de Benimantell, a la Marina Baixa. Ma. Elvira i Vicent ens han contat coses moltes interessants sobre els seus jocs en aquest bonic poble de la Vall de Guadalest.

Podcast 9. 19 de gener de 2024.

Margarita i Quique són els nostres convidats de hui, i ens conten quins eren els seus jocs preferits a la seua infància.

Podcast 8. 18 de desembre de 2023.

La convidada de hui és Marita Krahenbuhl, que ens conta com jugava de menuda i com li agrada jugar amb els seus nets.

Podcast 7. 15 de desembre de 2023

Hui ens han visitat, des de Vall de Laguar, Ma. Carmen i Juan, els avis de Zoe, que ens han explicat els jocs als quals jugaven de menuts.

Podcast 6. 11 de desembre de 2023.

Els amics i amigues de Condenados al Bordillo van vindre a l'escola per jugar amb nosaltres, el passat 24 de novembre. Vam aprofitar per entrevistar-los. Ací teniu el resultat.

Podcast 5. 4 de desembre de 2023

En aquest podcast ens apropem a la Declaració dels Drets dels Infants, el dia internacional de la qual es celebra el 20 de novembre.

Podcast 4. 27 de novembre de 2023

La classe de 4t B entrevista a Ricardo i Mari Nieves que ens conten els seus jocs preferits de menuts.

Podcast 3. 20 de novembre de 2023

La classe de 4t A entrevista els seus convidats per veure què jugaven a la seua infància.

Podcast 2. 31 d’octubre de 2023

L’Home dels Nassos. Coneixeu la seua història? Arnau, Zoe, Xesco i Noa ens ho conten.

Podcast 1. 26 d’octubre de 2023

En aquest primer podcast, entrevistem a Ani, Carmen, Ferran, Luisa i Alberto, que ens han contat a què jugaven en la seua infància.

Vídeo introductori.

Susa Calafat, presentadora de la ràdio d'Àpunt Mèdia

Curs 2022-23

Inici del projecte Escolarts - l'escola fa ràdio, amb l'alumnat de 6è de Primària.

Podcast 4.

Entrevista a Sergi Mallol, director de l'escola des de 2015 fins 2023.

Podcast 3.

Entrevista a Maria Gil, mare d'alumna i exalumna del Pou.

Podcast 2.

Entrevista a Glòria Ferrer, mare i exalumna del Pou.

Podcast 1.

Entrevista a Paula Quintana, mare i exalumna del Pou.

Escola_fa_radio