INSTRUCCIONS ADMISSIÓ / RESERVA DE PLAZA I MATRÍCULA 2024-2025.

-Encara estan pendents de publicar en el D.O.G.V les instruccions i terminis per a l’admissió-reserva de plaça en ESO, BATXILLER, FP BÀSICA, CICLES MIG-SUPERIOR-SEMIPRESENCIAL. Una vegada isca publicada la convocatòria ara a l’abril, publicarem en esta pàgina les instruccions i terminis per a l’admissió-reserva de plaça 2024-2025.

-De moment, han publicat la proposta de terminis de CICLES -FPBASICA per a 2024/2025 que poden patir algun canvi:

Proposada fases Calendari d’Admissió 24-25: Proposta (Terminis provisionals)

PREGUNTES FREQÜENTS:

Qui ha de presentar reserva de plaça-admissió?

-L’alumnat que entra NOU per primera vegada en ESO, o F.P. BÀSICA, o BACHILLERO, o CICLE MITJÀ, o CICLE SUPERIOR, o CURS ESPECIALITZACIÓ

-L’alumnat que promociona o repetix en CICLES SEMIPRESENCIALS.

-L’alumnat que canvia a un altre cicle mitjà o superior i entra nou per primera vegada.

-L’alumnat procedent d’un altre país.

-L’alumnat procedent de trasllat des d’un altre centre.

Qui NO ha de presentar la reserva de plaça-admissió, i només presenta directament la matrícula?

-L’alumnat de l’IES LA VEREDA d’este curs acadèmic que repetix el mateix curs o cicle en este centre, excepte cicles semipresencials que SÍ QUE han de presentar reserva-admissió.

-L’alumnat de l’IES LA VEREDA d’este curs acadèmic que promociona de curs en el mateix nivell d’estudis o cicle, excepte cicles semipresencials que SÍ QUE han de presentar reserva-admissió.

-L’alumnat 6é primària que promociona a 1r ESO en este curs acadèmic i procedix de l’els centres adscrits a este institut.