L’alumnat de 4t de l’ESO ens sorprén amb una mini-revista científica elaborada en l’assignatura de Biologia

Els estudiants de 4t de l’ESO del nostre centre han dut a terme un projecte excepcional en l’assignatura de Biologia, creant una mini-revista científica que aborda diversos temes d’interés.

Esta revista inclou seccions que exploren temes com els organismes modificats genèticament, curiositats sobre genètica o una entrevista fictícia a Shinya Yamanaka, entre altres. A més, també inclou una secció de passatemps i una vinyeta humorística.

Este projecte educatiu ha permés als estudiants desenvolupar habilitats tant científiques com comunicatives, enriquint el seu aprenentatge i fomentant la seua creativitat i el treball en equip. Des d’ací, donem les gràcies al professor Jose Vicente Mendrano per proposar un projecte tan enriquidor i per guiar a l’alumnat en la seua elaboració.

A continuació, adjuntem la revista perquè puguen gaudir de la seua lectura.

Felicitats a Alba, Joan, Maria i Aarón pel vostre excel·lent treball!

REVISTA-CIENTIFICA-Comprimido