Jornades de reflexió dins de la formació

Les principals característiques del projecte coeducacentres són:

• La necessitat de treballar conjuntament famílies, professorat, alumnat i personal no docent per a tractar temes tan importants com són: la prevenció de violència contra la dona, educació sexual, orientació acadèmica, convivència escolar…
  • La participació en el projecte està basat en sessions formatives basades en el diàleg amb la finalitat de detectar els seus preocucpacions sobre les temàtiques anteriors.
  • La necessitat de conéixer les característiques del currículum coeducatiu seguint les orientacions de la LOMLOE.

És per tot aixó que aquesta formació contempla la creació d’un Equip motor format per professorat, alumnat, famílies, educadores/és, regidories de l’ajuntament, agent d’igualtat i oportunitats del municipi, personal no docent…per poder reflexionar sobre aquestes temàtiques i tractar de posar en marxa actuacions de centre, que s’inclouran al PEC, per millorar la coeducació a la nostra escola.

La dinàmica de treball consistix en crear grups heterogenis en els quals hi haja representació de docents, famílies i alumnat, així com personal no docent si n’hi haguera. Tractant de posar en comú les diferents perspectives per a dur a terme actuacions més vàlides i representatives.

A continuació us deixem el programa de formació que tenim per al curs 2023-24. A les sessions on posa equip motor és on ens agradaria poder comptar amb la presència de famílies interessades a formar part d’ell.

Estes sessions de reflexió es realitzen a l’aula del finestral del nostre centre de 12-14h, que és el nostre horari de formació.

A continuació vos deixem un formulari per omplir si esteu interessats i interessades en participar-hi.

Participación en las jornadas de reflexión coeducativas

Os dejamos este formulario para que podáis ofrecer vuestra disponibilidad a formar parte del equipo motor del centro para ser, cada vez más, una escuela coeducativa.

Estoy interesado en participar
Marca las sesiones a las que puedes asistir