L’escola canta

Escolarts Escola canta és un projecte educatiu lligat a la dinamització del plurilingüisme, en els centres educatius i al desenvolupament de l’expressió artística musical i escènica, que consisteix en el treball didàctic i planificat d’una composició musical creada expressament per un músic contractat per la Conselleria d’Educació, Cultura i Esport. Esta obra serà posada a la disposició dels centres participants, els quals, a final de curs, ho hauran d’interpretar de manera col·lectiva amb el suport d’una banda de música.

L’ESCOLA CANTA 2024

L’ESCOLA CANTA 2023

Vídeo resum del Projecte desenvolupat el 2023, amb les actuacions del dia 5 de maig en el pavelló Pla de l’Arc de llíria. El projecte es va desenvolupar amb la participació de 17 col·legis, la Banda UPD de Jubilats del Cam de Túria i la col·laboració de l’Ajuntament de Llíria.