ESPAIS DEL CENTRE

Els ambients de l’aula i del centre escolar es constituïxen com un dels elements més importants de l’activitat educativa dins de l’escola. El context d’aprenentatge determina el desenvolupament de les diferents habilitats i capacitats dels éssers humans; s’establix com un dels mitjans didàctics que major influència exercix en la construcció de coneixements.

Els experts apunten que el disseny d’estos espais escolars permet millorar el rendiment, la creativitat i l’autonomia dels alumnes. Per això, l’equips directiu i docent centra els seus esforços a estructurar i organitzar estos llocs adequadament amb l’objectiu d’aconseguir llocs innovadors per al desenvolupament de l’aprenentatge, concentració i creativitat del nostre alumnat.