SpaceMaker

Els espais Maker o makerspaces també coneguts com a espais de creació, són llocs físics on els alumnes poden explorar una varietat d’eines i materials per a construir i crear els seus propis projectes escolars.
Més important que les ‘coses’ que puguem trobar en estos espais, el més rellevant són l’enfocament, la mentalitat i la comunitat que es genera a partir de la col·laboració de diverses persones per a aconseguir un propòsit. L’Educació Maker té com a objectiu proporcionar als estudiants l’autonomia necessària per a explorar les seues pròpies idees i veure’s a si mateixos com a persones que poden imaginar, crear, construir i resoldre problemes.
Els estudiants treballen en activitats individuals, en grups xicotets o en projectes de tota la classe. Revisen diferents maneres de com crear i construir con les seues pròpies mans, propícia l’adquisició experiències autèntiques i personalitzades d’aprenentatge.