SID

L'aplicació de Serveis Informàtics per al Docent (SID) conté serveis i formularis per als centres educatius que no estan integrats en ITACA. Entre els serveis més destacables es troben:

Confessions

Servei destinat als centres i la inspecció educativa per a determinar les necessitats educatives dels centres (professorat) per al següent curs acadèmic.

Eleccions sindicals

Servei destinat a la realització de les eleccions sindicals del professorat. Les eleccions sindicals es duen a terme cada 4 anys i les últimes van ser en 2023.

Eleccions al Consell Escolar

Servei destinat al desenvolupament de les eleccions al Consell Escolar que es realitza en els centres educatius de la Comunitat Valenciana. Cada 2 anys es renova la meitat dels membres del Consell Escolar.

Proves lliures

Servei destinat al desenvolupament de diferents proves lliures que es duen a terme per part dels centres i les direccions territorials. Actualment, SID s'utilitza en les següents proves:

• Obtenció del títol de Graduat Escolar per a majors de 18 anys.
  • Obtenció del títol de Batxillerat per a majors de 20 anys.
  • Proves d'accés/ingrés per als Ensenyaments Elementals i Professionals de Música i Dansa.

Per a accedir als Serveis Informàtics per al Docent, faça clic en el següent botó:

SID2