Notícies

En aquest espai anirem publicant informació que creiem que pot ser important per als nostres alumnes.

LOCO FESTIVAL SOS BAYNAT 23

20230619_083750

El dimarts 20 de juny, Dia mundial de les persones refugiades, vam celebrar la 2a edició del Loco Festival al Sos Baynat. Aquesta iniciativa solidària s'emmarca dins del projecte d’Acnur
per recaptar fons i conscienciar als joves de la situació dels milions de persones refugiades i desplaçades que hi ha al món.
El Loco Festival es va anar preparant al llarg del darrer mes i mig per part de l’alumnat de 4 d’ESO i de professorat del centre. Ha implicat moltes hores de feina però el resultat ha valgut la pena ja que la participació ha sigut extraordinària.
Primer de tot, cal destacar a l’alumnat de 4 d’ESO per la seva gran implicació, tant en els preparatius previs al dia del festival, com en el mateix dia de l’event. Es van responsabilitzar dels diferents espais i activitats del festival (zona de jocs, mercat gastronòmic i creps, mercat de roba de segona mà, venda de dibuixos, tallers de trenes, ungles, maquillatge i samarretes, just dance, tómbola). A més, van realitzar el discurs de presentació del festival, es van encarregar de les presentacions de les actuacions, de la venda de tiquets dels diferents events, es van cuidar de la decoració...Sens dubte, sense ells aquesta iniciativa no hauria eixit endavant.
En segon lloc, s’ha d’elogiar la implicació de l’alumnat de l’optativa d’Arts escèniques i de la seua professora. Un any més, l’obra musical ha sigut un èxit i ha contribuït de manera importantíssima a la recaptació de fons per a Acnur.
En tercer lloc, s’ha d’esmentar la gran participació d’artistes en les actuacions musicals i de ball, així com del Cor de l’Institut. Per segon any, s’ha pogut constatar l’enorme talent que hi ha al nostre centre. Des d’actuacions instrumentals, passant per coreografies de ball, cantants solistes i finalitzant amb el grup de pop-rock Ego, el matí va estar carregat de moments memorables.
En quart lloc, cal agrair a Toni Porcar i als Locals d’Assaig municipals Tetuan XIV de la regidoria de Joventut de l’Ajuntament de Castelló, per col.laborar desinteressadament en l’equip de so de les actuacions musicals i de ball.
En cinquè lloc, s’ha d’elogiar l’enorme feina del professorat organitzador. S’ha treballat colze a colze amb l’alumnat perquè aquest festival tornés a ser un èxit, com va ser-ho la primera edició. Han sigut hores de dedicació, de reunions, de coordinació però s’han vist abastament recompensades pel resultat.
I finalment, un agraïment a tot el professorat i alumnat en general, a les famílies i al personal d’administració i de consergeria, per la participació el dia del festival. Gràcies a totes i tots, les activitats i actuacions varen ser un èxit i es va poder recaptar una important quantitat de diners (més de 1400€) per a Acnur i en benefici de les persones refugiades i desplaçades.
Visca el Loco Festival del Sos Baynat, i a per la tercera edició!!!

Vos deixem les fotos dels tallers, les actuacions (l'última els EGO). Les fotos són de (climbing_photo_jpuig).

Junta Qualificadora de Coneixements de Valencià

Per ester3176 | 13 de maig de 2022

CALENDARI DE PROVES 2022

Proves de lliure accés a grau mitja o superior