Banc de llibres

CURS 2023-2024

RECOMANACIONS CURS 23-24

Benvolgudes famílies,

Vos recordem que l’alumnat participant en el banc de llibres està subjecta a l’obligació de fer-ne un ús adequat i acurat i de reintegrar-los en el centre una vegada finalitzat el curs escolar o en el moment que l'alumne siga baixa.

Així mateix, el deteriorament dels materials per mala utilització o la pèrdua d’aquests, suposarà l’obligació, per part dels representants legals de l’alumne o alumna, de reposar el material deteriorat o extraviat. En cas contrari, es perdrà el dret a participar en el programa el curs següent. Per tant, cal:

- No deteriorar els llibres (no ratllar-los, subratllar-los, dibuixar ni escriure en ells, no doblegar ni trencar pàgines ni tapes, etc)

- Folrar tots els volums amb fundes de plàstic no adhesiu.

- Afegir el nom i cognoms de l’alumne a la línia corresponent del segell que hi ha dins de cada llibre.

Pel que fa a aquest darrer punt, com que poden haver-hi llibres que hagen esgotat l’espai disponible o encara no tinguen aquest segell, bé per ser nous o per altres motius, al llarg del mes de setembre organitzarem un sistema perquè els alumnes puguen resoldre-ho en l’hora d’esbarjo.

En tot cas, les famílies podran adreçar-se als següents electrònics per resoldre qualsevol dubte: e.tarregacouchoud@edu.gva.es / mp.gomezfortuna@edu.gva.es

Gràcies per la seua atenció i col·laboració

La Comissió del Banc de Llibres

horario