Admissió ESO i Batxillerat – curs 2024 / 2025

L'alumnat de 6é de Primària procedent de centres adscrits (Bernat Artola i Sanchis Yago) no haurà de participar en el procediment d'admissió, però sí que hauran de confirmar plaça i formalitzar-la del 6 al 9 de maig en el centre CEIP on estiga matriculat. En cas contrari es perdrà el lloc escolar assignat. La confirmació de plaça en el centre d'adscripció implica la impossibilitat de participar en el procediment d'admissió. La participació en tots dos procediments es considerarà duplicitat.

La resta de l'alumnat que vulga accedir al centre per primera vegada o canvie d'etapa (d'ESO a Batxillerat) haurà de participar en el procés d'admissió.

ESO

L'alumnat de 6é de Primària procedent del centre adscrit no haurà de participar en el procediment d'admissió.

La resta d'alumnat que vulga accedir al centre per primera vegada, haurà de participar en el procés d'admissió presentant una única sol·licitud per via telemàtica.

Més informació:

L'omissió del tràmit de matrícula implicarà la renúncia a la plaça escolar.

BATXILLERAT

El procés d'admissió és el primer tràmit que es realitza per a l'escolarització per primera vegada o per a sol·licitar canvi de centre educatiu. Ho fan les famílies i se centra en aportar tota la informació i posar les opcions dels centres preferents per a poder fer la baremació i la determinació del centre educatiu on s'escolaritzen els fills i filles.

La via principal per dur a terme aquest tràmit és de manera telemàtica a través de l'espai web ‘AdminNOVA.es’, en el qual les famílies tenen al seu abast totes les vacants disponibles, tutorials que els guiaran pel procediment i les respostes a les preguntes freqüents que puguen sorgir durant la tramitació.

No obstant això, qualsevol família que necessite ajuda o no dispose d'accés a internet, pot acudir al centre educatiu on vulga matricular els seus fills i filles per a realitzar l'admissió telemàtica.

Circumstància específica:

El Consell Escolar, en reunió ordinària celebrada el 30 d'abril, ha decidit donar un punt a la "Simultaneïtat amb ensenyaments professionals de música o de dansa. Alumnat que curse simultàniament ensenyaments reglats de música o de dansa i ensenyaments d’Educació Secundària Obligatòria o Batxillerat, i que no sol·licite, o bé no li corresponga, l’admissió en base al criteri de preferència."

Aquesta circumstància es correspon amb el criteri 11 de l'annex XI de la resolució del 25 d'abril. Per tant, aquest criteri, al nostre centre, passarà de valdre 2 punts a valdre 3.

Aquesta circumstància s'haurà de demostrar documentalment amb un certificat de matrícula.