Participació en la III Reunió Internacional en Sofiko (Grècia). Erasmus +

Assistim com a participants de mobilitat en grup Erasmus+ a la 3a Reunió Internacional en Sofiko (Grècia) al costat d’altres 5 països

Hi ha viatges que es recorden pels llocs… i altres per les persones. Este Erasmus+ en Sofiko ha sigut, sens dubte, una mescla perfecta dels dos.

Hi ha viatges que canvien la forma en la qual veus el món. Esta mobilitat no sols ens va permetre descobrir Grècia, sinó també reflexionar sobre el nostre paper en la protecció del medi ambient.

Esta trobada Erasmus+ no ha sigut només un intercanvi cultural, sinó una experiència transformadora. Hem aprés, compartit i crescut junts. Ens emportem records inesborrables, noves amistats i una visió més àmplia del món.

Perquè Erasmusno és només viatjar… és connectar.

No sols ha sigut una experiència cultural, sinó també una lliçó de sostenibilitat. A través de cada activitat, hem entés que el respecte pel medi ambient ha de formar part de la nostra vida diària.

Perquè viatjar també és aprendre a cuidar el món que compartim.

Avís de privacitat

Este lloc web utilitza només cookies tècniques necessàries per al seu funcionament. No s’emmagatzemen dades amb finalitats publicitàries ni es comparteixen amb tercers. S’utilitza analítica interna sense cookies, i només es recull la IP amb finalitats de seguretat.

Veure política de cookies