L’hort escolar

Este projecte va sorgir en l’any 2021, amb un grup d’alumnat de 3PDC en l’assignatura d’anglés. L’alumnat estava molt motivat, sentien la necessitat de fer una cosa més pràctica i real, i per això decidim treballar temes tan importants i actuals com l’ecologia, la preservació del medi ambient i els productes de proximitat. Creem el nostre primer hort al pati davanter del centre a partir de materials reciclats com a garrafes i botelles de plàstic, entre altres. Estos els utilitzem com a recipients per a sembrar els diferents vegetals i fruites de km0.
En veure que el projecte agafava forma, es desenvolupava de manera positiva i els alumnes també veien el progrés, s’implicaven i il·lusionaven decidim fer un pas més; ampliant l’hort a la zona del porxo, això ens permetia tindre més espai per a sembrar i molta més varietat de productes. Actualment, l’hort es continua treballant amb l’alumnat de 3PDC i de convivència.