Convocatòria de Beques en Cicles

Convocatòria 2021-2022

• Resolució de 4 d’abril de 2022 del director general de Formació Professional i Ensenyaments de Règim Especial per la qual s’aprova la convocatòria de subvencions destinades a alumnat que curse Formació Professional en centres educatius sostinguts amb fons públics de la Comunitat Valenciana en el curs 2021-2022.

Informació per als sol·licitants:

• Termini obert: del 26 d’abril al 23 de maig de 2022.
  • Les sol·licituds es presenten i tramiten en els centres públics on està matriculada la persona.
    L’alumnat de centres concertats el farà en el centre públic al qual estiga adscrit el seu centre privat.
  • Les consultes han de dirigir-se al centre on s’haja de presentar la sol·licitud, o al seu centre d’estudis, segons el cas.
  • Per a accedir als formularis de sol·licitud i procediment a seguir entreu en els enllaços a continuació:
  1. FP Dual en administracions públiques
  2. FP Dual en empreses