Convalidacions i exempcions

CONVALIDACIONS I EXEMPCIONS ALUMNAT ESPORTISTA D’ELIT I D’ENSENYAMENTS PROFESSIONALS MÚSICA I DANSA

El procediment per a la seua sol·licitud ve regulat en l’Orde 19/2023, de 29 de juny, de la Conselleria d’Educació, Cultura i Esport, per la qual es regulen els procediments derivats del Decret 107/2022, de 5 d’agost del Consell.

Termini de sol·licitud: abans del 30 de novembre.

• Annex de sol·licitud de convalidació /exempció.
  • Fotocòpia del document d’identitat del pare o mare que firma la sol·licitud.
  • L’alumnat esportista d’elit ha d’aportar fotocòpia del DOGV que acredite esta condició.
  • L’alumnat que cursa estudis de música i dansa ha d’aportar un certificat acadèmic on conste la superació de les matèries en les quals es basa la convalidació.

Estudis de MÚSICA:

Estudis de DANSA:

Condició d’esportista d’alt nivell, d’alt rendiment o d’elit o amb la condició de personal tècnic, entrenador, arbitral o jutge d’elit de la Comunitat Valenciana

Normativa i una altra informació: web Conselleria d’Educació.