Anul·lació de Matrícula en Batxillerat

La permanència màxima en el Batxillerat en règim ordinari diürn és de quatre anys acadèmics. Amb la finalitat de no esgotar este termini, l’alumne podrà sol·licitar a la direcció del centre l’anul·lació de la matrícula quan acredite una de les següents circumstàncies:

• Malaltia prolongada de caràcter físic o psíquic.
  • Incorporació a un lloc de treball.
  • Obligacions ineludibles de tipus personal o familiar que impedisquen la normal dedicació a l’estudi.
  • Altres circumstàncies, degudament justificades, que tinguen caràcter excepcional.

La sol·licitud d’anul·lació de matrícula s’haurà de presentar abans de finalitzar el mes d’abril, aportant la següent documentació:

• Imprés de sol·licitud, signat pel pare/mare en cas de ser menor d’edat.
  • Fotocòpia del DNI / NIE de l’alumne o representant legal si és menor d’edat.
  • Documentació justificativa de les circumstàncies al·legades.

Normativa: Ordre 38/2017, de 4 d’octubre, de la Conselleria d’Educació, Investigació, Cultura i Esport, per la qual es regula l’avaluació en Educació Secundària Obligatòria, en Batxillerat i en els ensenyaments de l’Educació de les Persones Adultes en la Comunitat Valenciana.