Jardí de les flors

El nostre centre disposa de moltíssims espais amb vegetació que amb el pas del temps, la falta de pluja, etc s’han vist perjudicats. És per això que el director del centre, va proposar a l’equip de convivència treballar estos espais amb l’alumnat derivat a l’AC. Ens vam posar a la feina i decidim fer un Jardí ecològic per a donar-li vida i color en el nostre centre, que bategem amb el nom del JARDI DE LES FLORS.
Comencem per la recollida de les fulles, la neteja del sòl, la pintura dels pneumàtics per a fer les jardineres i la recollida de tota mena de materials reciclats per a decorar el jardí. El manteniment de l’hort el duu a terme convivència, setmanalment, amb ajuda de l’alumnat derivat.
Estem molt il·lusionats amb este projecte pel bonic que està quedant i perquè és una manera de conscienciar a l’alumnat de la importància de respectar i cuidar els espais verds.