Convalidacions en Cicles

CONVALIDACIONS QUE RESOL EL DIRECTOR DEL CENTRE:

Tipus de convalidacions:

• Convalidacions entre mòduls professionals de diferents cicles formatius LOE.
  • Convalidacions entre cicles formatius LOE.
  • Convalidacions de mòduls professionals de cicles LOGSE a mòduls professionals de cicles LOE.
  • Convalidació del mòdul d’Anglés Tècnic d’un determinat curs d’un cicle formatiu de grau mitjà per haver superat el mòdul d’Anglés Tècnic del mateix curs de qualsevol cicle de grau superior LOE.
  • Convalidació del mòdul d’Anglés Tècnic acreditant el nivell B1 del Marc Comú Europeu.
  • Convalidació dels mòduls Formació i Orientació Laboral (FOL) o Empresa i Iniciativa Emprenedora (EIE) en qualsevol cicle mitjà o superior LOE per haver-los superat en qualsevol altre cicle mitjà o superior LOE.
  • Convalidació del mòdul FOL en cicles LOE per haver superat el module FOL en qualsevol cicle de grau mitjà o superior LOGSE i acreditar la realització d’un curs bàsic de prevenció de riscos laborals d’una duració mínima de 30 hores.

Documentació a presentar:

• Annex XIV: Sol·licitud de convalidació d’estudis el reconeixement dels quals correspon als directors dels centres (títols LOGSE). Sol·licitud
  • Annex XV: Sol·licitud de convalidació d’estudis el reconeixement dels quals correspon als directors dels centres (títols LOE). Sol·licitud
  • Fotocòpia del NIF/NIE.
  • Certificació acadèmica oficial (original o fotocòpia compulsada) en la qual consten els mòduls professionals cursats, la convocatòria en la qual han sigut superats i la qualificació obtinguda.
  • Fotocòpia compulsada del títol.

CONVALIDACIONS QUE RESOL EL MINISTERI D’EDUCACIÓ:

Tipus de convalidacions:

• Sol·licituds de convalidació de mòduls per als quals s’aporten Estudis Universitaris de Grau.
  • Títols d’FP I i II de la Llei 14/1970.

Documentació a presentar:

• Sol·licitud de convalidació.
  • Fotocòpia del NIF/NIE.
  • Certificació acadèmica oficial dels estudis aportats, expedida per un centre oficial (original o fotocòpia compulsada) en CASTELLÀ.
  • En cas d’estudis universitaris, els programes de les assignatures en les quals es fonamenta la sol·licitud de convalidació, segellats per la universitat (original o fotocòpia compulsada) en CASTELLÀ.

L’alumne ha de registrar-se en la Seu Electrònica del Ministeri d’Educació. Pàgina web

Quan la sol·licitud de convalidació estiga resolta rebrà per correu electrònic la notificació per a descarregar esta resolució, que haurà d’imprimir i presentar en secretaria.

CONVALIDACIONS QUE RESOL LA CONSELLERIA D’EDUCACIÓ:

Documentació a presentar:

• Sol·licitud de convalidació.
  • Fotocòpia del NIF/NIE.
  • Original o fotocòpia compulsada de la certificació acadèmica oficial dels estudis realitzats on consten les matèries amb indicació de la convocatòria en què han sigut superades i la qualificació obtinguda.
  • Original o fotocòpia compulsada dels programes dels estudis universitaris cursats, segellats per la universitat, de les matèries en les quals es fonamenta la sol·licitud de convalidació.

RECONEIXEMENT DE MÒDULS APROVATS AMB ANTERIORITAT

En els cicles LOE és possible mantindre la qualificació obtinguda en un mòdul que s’haja superat en un altre cicle formatiu LOE cursat anteriorment, sempre el mòdul tinga idèntic codi i denominació en tots dos cicles formatius. L’alumne haurà de sol·licitar el reconeixement i en el seu expedient constarà este mòdul com AA (aprovat amb anterioritat) i la qualificació obtinguda.

Documentació a aportar:

• Imprés de sol·licitud de reconeixement de mòduls aprovats amb anterioritat.
  • Original o fotocòpia compulsada del certificat acadèmic oficial on conste la superació d’este mòdul.

MÉS INFORMACIÓ SOBRE LES CONVALIDACIONS EN ELS CICLES FORMATIUS: