Admissió alumnat nou: ESO, Batxiller i Cicles

PROCEDIMENT PER A LA SOL·LICITUD D’ADMISSIÓ EN ESO I BATXILLER CURS ESCOLAR 2024/2025

Tota la normativa, així com les resolucions on s’establixen els calendaris i els procediments per a l’admissió de l’alumnat per al pròxim curs escolar 2024-2025, podrà ser consultada i descarregada en esta pàgina web a mesura que vaja establint-se.

Normativa del procés

Calendari i instruccions respecte al procediment d’admissió  per a alumnat d’Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat per al curs escolar 2024-2025.

Calendari i normativa

La sol·licitud telemàtica es realitzarà a través de la pàgina web:

Accés a la sol·licitud

Admissió alumnat nou: Cicles Formatius

PROCEDIMENT PER A LA SOL·LICITUD D’ADMISSIÓ EN CICLES FORMATIUS CURS ESCOLAR 2024/2025

Tota la normativa, així com les resolucions on s’establixen els calendaris i els procediments per a l’admissió de l’alumnat per al pròxim curs escolar 2023-2024, podrà ser consultada i descarregada en esta pàgina web a mesura que vaja establint-se.

Normativa del procés

Calendari i instruccions respecte al procediment d’admissió per a Cicles Formatius per al curs escolar 2024-2025.

Calendari d’admissió

Més informació sobre el procés

ACLARIMENT SOBRE LA PRESENTACIÓ DEL REQUISIT ACADÈMIC PER A ACCEDIR A CICLES FORMATIUS

Els centres expediran els certificats de requisit acadèmic (RA) a les persones sol·licitants de vacant dins dels terminis següents:

1. Per a qui al juny reunisca els requisits acadèmics, els centres expediran la certificació corresponent en el termini de dos dies hàbils, a comptar des de la finalització de les activitats lectives del corresponent curs escolar i fins a l’1 de juliol.
  1. Per a qui accedisca per prova d’accés realitzada en 2024 en la Comunitat Valenciana, els centres expediran la certificació corresponent fins al 2 de juliol.
  1. Els centres expediran les propostes de l’equip educatiu per a alumnat escolaritzat en centres educatius que sol·liciten plaça de cicles de grau bàsic fins al 28 de juny.
  • NO és necessari aportar presencialment el RA en el centre sol·licitat en primera opció els qui accedisquen a un cicle pel contingent d’accés directe i es troben en una d’estes situacions:
    a) Obtinguen en el curs 2023-2024, abans de la data de gravació dels RA per part dels centres indicada en els annexos d’esta resolució, la titulació de Graduat en Educació Secundària Obligatòria (ESO), de grau bàsic, de grau mitjà, de grau superior i de Batxillerat.
    b) Ja haurien obtingut qualsevol de les titulacions anteriors en centres públics o privats concertats de la Comunitat Valenciana des del curs 2016-2017.
    c) Accedisquen pel contingent de prova d’accés i hagen realitzat la prova en el present any en el mateix centre que hagueren sol·licitat en primera opció.
  • Els qui no es troben en un dels supòsits de l’apartat 1 anterior, SÍ QUE hauran d’aportar presencialment el RA en el centre sol·licitat en primera opció en les dates que s’indiquen, és a dir, els qui:
    a) Van obtindre el títol fora de la Comunitat Valenciana o en un centre de Formació de Persones Adultes (FPA).
    b) Accedisquen pel contingent de prova d’accés realitzada en un centre diferent del sol·licitat en primera opció.
    c) Tinguen exempció total de la realització de la prova d’accés per algun dels motius enumerats en els apartats tretzé i catorzé de la Resolució de 2 de febrer de 2024, de la Direcció General de Formació Professional, per la qual es convoquen proves d’accés als cicles de grau mitjà i superior l’any 2024. Estes persones no necessiten certificat d’exempció, però hauran d’aportar la documentació acreditativa de tal circumstància.
    d) Sol·liciten accedir a segon curs d’un cicle de grau bàsic.
    e) Sol·liciten canviar d’un cicle de grau bàsic.
    f) Van obtindre la titulació necessària per a l’accés directe amb anterioritat al curs 2016-2017.
    g) Accedisquen als cursos d’especialització, presentaran el RA al costat de la sol·licitud. No obstant això, per a les persones que obtinguen el requisit el present curs, podran presentar el RA en el termini indicat en el punt 6 de l’annex V.
  • El 27 de juliol rebran un correu electrònic per a la presentació del RA en el centre els qui no tinguen gravat en la seua sol·licitud el RA, bé perquè havien de presentar-ho en el centre, bé perquè no ha sigut possible obtindre-ho per mitjans informàtics.
    Els centres establiran la forma de presentació del RA, per la qual cosa la persona interessada haurà de consultar el tauler d’anuncis o la pàgina web del centre docent.