25N-Actes contra la Violència de Gènere

25N-ACTES DEL DIA INTERNACIONAL PER L’ELIMINACIÓ DE LA VIOLÈNCIA CONTRA LES DONES

DIAGNÒSTIC DEL CENTRE SOBRE LA PERCEPCIÓ DEL NOSTRE ALUMNAT SOBRE VIOLÈNCIA DE GÈNERE

La Regidoria d’Igualtat de Bonrepòs i Mirambell ha subvenciona una iniciativa extraordinària dirigida al nostre centre, la qual ens ajudarà a detectar i, en conseqüència, previndre la violència de gènere entre el nostre alumnat.

Es tracta d’una investigació, l’objectiu de la qual és conèixer la percepció de la violència de gènere entre la població adolescent.  L’anàlisi de les dades obtingudes ens permetrà fer una radiografia clara de com es percep la VdG en els diferents nivells d’ensenyament de segon cicle i, per tant, poder establir de forma clara un ordre de preferència a l’hora de dur a terme accions específiques d’igualtat destinades a erradicar i previndre les creences i els comportaments que condueixen a la violència masclista.

La forma de participació és molt senzilla: l’alumnat haurà d’emplenar un formulari (confidencial i anònim) dissenyat per la Consultoria d´Igualtat de Gènere Equality Momentum.  Tota la informació recollida serà tractada respectant la llei de protecció de dades i serà analitzada únicament per personal tècnic, subjecte al manteniment del secret professional.

ALUMNAT AL QUAL VA DIRIGIDA L’ENQUESTA: 3r i 4t de l’ESO, Grau Mitjà i Superior, Formació Professional Bàsica i també, 1r i 2n de Batxillerat.

COL·LABORACIÓ AMB L´AJUNTAMENT DE TAVERNES BLANQUES: CONCURS DE STORIES D´INSTAGRAM

Per segon any consecutiu, amb motiu del Dia Internacional Contra la Violència de Gènere el nostre institut participa al concurs promogut per l´Ajuntament de Tavernes Blanques, enguany amb el lema:  ‘Mai plou només una gota, mai és un cas aïllat’

ALUMNAT AL QUAL VA DIRIGIT: 2n ESO a 2n BAT/CFGM.

CICLE DE CURTMETRATGES SOBRE VIOLÈNCIA DE GÈNERE

Des de la Comissió d’Igualtat i en col·laboració amb la Regidoria d´Igualtat de Tavernes Blanques, amb motiu del Dia Internacional Contra la Violència de Gènere, s´ha suministrat a les tutores i tutors del centre un material extraordinari: un cicle online de curtmetratges amb fitxes didàctiques.

Es tracta de sis treballs, premiats nacionalment i internacionalment, que aborden des de diferents perspectives la violència de gènere i les maneres de combatre-la.

La Comissió d´Igualtat