L’hort del PAC – Curs 2021/2022

Ja tenim la jardinera!

jardinera

31/01/2022 – Els alumnes del PAC han construït una jardinera per a l’entrada de l’institut. Només els falta decorar-la i fer el muntatge final

——————————————————————————————–

Els alumnes de 2n ESO – PAC han tornat a posar en marxa el projecte de l’hort escolar. Durant el present curs estaran dirigits pel professor Nacho Romero, de l’especialitat docent agrària, i coordinats i ajudats per la resta de professors del grup.

També han realitzat una eixida formativa per a conéixer el jardí vertical de la Plaça del Mercat de Tavernes Blanques. Al costat del projecte de l’hort han construït un compostador que servirà per a reciclar deixalles i obtindre abonament natural.

En l’horta s’han cultivat: encisams de roure, romana, verda-meravella, col llombarda, col romanesco, coliflors, cabdells, porros, cebes, alls, pésol tirabeque, faves muchamiel i quarantena, rabanitos, carlotes, bledes, espinacs i kale. El kale és una hortalissa molt d’actualitat que té molts beneficis per a la salut, es consumeix com una bleda. Tots els cultius es realitzen sense pesticides ni cap mena d’abonament químic.

Dins d’aquest projecte s’aprofita per a connectar continguts amb altres assignatures, per exemple, els alumnes van esbrinar la relació de la col romanesco amb les matemàtiques, ja que la seua estructura representa una fractal de la naturalesa.

Excursió a Eslida al novembre de 2021 juntament amb el grup de 2n d’ESO A