Distinció a alumnes de l’Institut pels seus resultats a les PAU

TRES ALUMNES DE L’IES TAVERNES BLANQUES REBEN UNA DISTINCIÓ DE LA UNIVERSITAT DE VALÈNCIA PELS SEUS RESULTATS A LES PAU

El passat 29 de juny, tres alumnes del centre van rebre una distinció de la Universitat de València pels seus resultats a les PAU. Tots tres van tindre uns dels millors resultats, i juntament amb altres alumnes d’altres centres van ser convocats a la Facultat de Medicina per a rebre un diploma honorífic en reconeixement del seu èxit.

Els alumnes que van rebre la distinció van ser Eva Romero (Batxillerat artístic), Eduardo Sánchez (Batxillerat científic) i Ana Nerea Tárrega (Batxillerat científic). Ni Eva ni Ana Nerea van poder acudir a l’acte, i els seus diplomes els van recollir la mare d’Eva i el tutor d’Ana Nerea.A la fotografia apareixen Inma Blasco (mare d’Eva), Eduardo, i Manuel Pérez (tutor d’Ana Nerea).

pau
CREATOR: gd-jpeg v1.0 (using IJG JPEG v62), quality = 82

Des de l’IES Tavernes Blanques els felicitem per les seues notes, i els desitgem un bon estiu i molta sort a partir d’ara!