Informació actualitzada sobre la COVID al Centre

Des de la Direcció del centre volem comunicar a les famílies de l’IES que, a dia de hui i per la informació que nosaltres tenim, cap alumne/a, professor/a i/o personal no docent ha patit contagi per la COVID durant l’estada al centre educatiu.

D’altra banda, sí que és cert, que hem tingut algun cas d’alumnat que han donat positiu en la prova PCR per a la COVID, però aquests contagis no s’han produït fins ara al nostre institut.

Davant d’aquests casos, hem seguit el procediment que se’ns ha indicat des de la Conselleria d’Educació i de Sanitat.

1)    Quan la família ens ha informat que un alumne és positiu de la COVID, esbrinem la informació que ens sol·licita Salut Pública (alumnat que ha pogut estar amb persones sense mascareta més de 15 minuts, mantenint la distància de 2 metres,…) i els la transmetem segons el protocol establert

2)    Salut Pública ens indica, segons la informació recollida pel Responsable COVID del centre, quin alumnat i/o personal del centre es considera contacte estret, i per això han d’aïllar-se al seu domicili i se’ls citarà per realitzar una PCR.

3)     Informem a les famílies de l’alumnat que és considerat contacte estret que hauran de vindre a pels seus fills al centre, per aïllar-los i esperar la cita per a la PCR.

4)    Informem a Conselleria d’Educació que hi ha hagut un positiu al Centre i l’alumnat i/o personal del centre que han passat a estar aïllats.

Per l’altra banda, no podem informar quin alumnat i/o personal del centre ha donat positiu o està aïllat per la Llei de Protecció de Dades.

Per tot això, totes les famílies a qui no informem dels casos, han de fer vida normal, ja que Salut Pública ( que és la competent per decidir-ho) considera que no hi ha probabilitat de contagiar-se’n.

Per una altra banda, volem agrair a les famílies que han tingut algun resultat positiu que d’una manera ràpida ens han informat dels fets, ja que és molt important perquè aquest procediment funcione.

Sabem que continuareu avisant-nos, com bé sabeu, ho podeu fer telefonant al centre, i en cas que no pugueu contactar per telèfon (només tenim un conserge per a totes les telefonades), ens podeu avisar escrivint al correu electrònic del centre (46022191@gva.es).

També volem que entengueu que el centre té uns recursos materials i econòmics limitats. Fins a dia de hui hem posat gel hidroalcohòlic i paper a totes les classes a disposició de l’alumnat, però alguns/es alumnes han fet un ús inadequat d’aquests recursos. Per això mateix, el material de desinfecció continua a les aules, als armaris tancats en clau, i és el professor/a qui s’encarregarà de repartir-lo perquè no se’n faça un ús abusiu o innecessari. Aquest material continua estant en totes les zones comunes a disposició de l’alumnat.

Per això, vos demanem que l’alumnat porte una ampolleta amb gel hidroalcohòlic per a l’ús personal, per si poguera necessitar-lo en absència del professorat.

Gràcies i salut