Actualitat

Convocatòria de les proves homologades del nivell A2 per a anglès i francès (18/04/2024)

S’ha publicat la resolució que convoca les proves homologades del nivell A2 per a anglès i francès. Podeu consultar-la a la pàgina:

Presentació de sol·licituds a Secretaria de l’IES del 19 al 25 d’abril. Accès a la sol·licitud:

solicitud idiomas

Tota la informació a la pàgina de les Proves homologades d’idiomes A2.

Jornada de portes obertes de l’IES Tavernes Blanques

El proper dimecres 24 d’abril a les 18:00 és la jornada de portes obertes per a pares i mares d’alumnes que vullguen matricular-se per al pròxim curs.

barret

I Jornada Cultural (27/3/2024)

El Dimecres 27 de març, es va celebrar a l’institut la I Jornada Cultural. Els alumnes van gaudir de diversos tallers amb activitats prou diferents a les realitzades durant la marxa normal de les classes. Va estar un jornada prou animada i interessant per a l’alumnat per a finalitzar la segona avaluació. Podeu accedir a la galeria de fotografies clicant a les següents imatges:

Celebració del Dia de l’esport (26/3/2024)

Al llarg de tota la jornada escolar els diferents grups de l’institut van participar i gaudir de les diferents activitats esportives preparades per a celebrar el dia de l’esport. Els alumnes de 1r de Batxillerat controlaren les diverses activitats i tot l’alumnat de l’ESO, per nivells i separats per grups, van participar en totes les activitats, aconseguint el seu passaport esportiu. La coordinació per part del departament d’educació física va funcionar molt bé. També es realitzaren actuacions musicals a càrrec d’alumnes de l’institut. Podeu accedir a la galeria de fotografies clicant en aquestes:

Beques del ministeri d’educació, curs 2024-2025

El termini és del 19 de març de 2024, a les 09:00 hores, fins el 10 de maig de 2024 a les 15:00 hores.

Enllaç a la normativa – Convocatòria

Consulta més informació a la pàgina de beques del ministeri.

Qüestionari de Context. Curs 2023-2024

Aquest curs es va a realitzar un procediment d’avaluació del context social i educatiu de l’alumnat de tots els centres públics, concertats i privats de la Comunitat Valenciana.

L’alumnat participarà d’aquesta avaluació de context mitjançant un qüestionari en línia dissenyat per a tal efecte, preservant en tot moment la seua identitat en les respostes. Teniu més informació a la següent carta de la Direcció General d’Innovació i Inclusió Educativa:

carta questionari context