Inici del Curs

Inici de curs 2020-21

Hola! Des de Direcció desitgem que us trobeu bé i que entrem tots en aquest curs escolar de la millor manera possible. Volem comunicar-vos que la informació sobre l’inici de curs es farà per Web familia i per la Página Web de l’IES.

Pel que fa a l’INICI DE CURS, els alumnes s’incorporaran de forma progressiva, d’acord amb el següent CALENDARI i HORARI:

L’horari d’acollida amb els alumnes i els grups que han de venir cada dia es publicaran a la Página Web, perquè els alumnes puguin anar directament a l’aula que els correspon

–Assistència dels grups–

Les llistes amb l’alumnat de cada grup podeu consultar-las a continuació:

1ESO   2ESO   3ESO   4ESO

1Batxillerat  2Batxillerat

1CFBA  2CFBA  1CFGM  2CFGM

Distribució dels grups la setmana del 7 al 11 de setembre

Plànol del Centre amb l’assignació d’aula a cada grup

Els canvis de grup, o d’optatives, seran sol·licitats al tutor corresponent. No obstant aixó, cal indicar que no es permeten canvis que no estiguen contemplats a les matrícules, ni justificats acadèmicament.

Nota: Ja ha sigut rectificada l’errata dels llistats de 3r ESO i 4t ESO

–Reunions d’ACOLLIDA–

Els alumnes amb dret a transport escolar podrán venir i tornar al corresponent autobús

En aquestes reunions d’acollida, els alumnes acudiran directament a l’aula que s’indicarà a la Página Web i entraran i s’asseuran a ella amb la mascareta posada. No podran fer grupets ni ajuntar-se en l’entrada, en els passadissos, a la sortida

Recordem a tots els alumnes que han de complir les normes de distancia social i de correcte ús de mascareta, així com la necessitat d’una mascareta de recanvi. Els alumnes sense mascareta no podrán entrar a l’autobús o a l’Institut. No complir les normes de seguretat per evitar la Covid serà considerat falta greu.
  • Dilluns 7 DE SETEMBRE:
    • Primera franja horària: de 9:00 a 11:00 h: vindran 2n ESO A COMPLET i les primeres meitats de l’alumnat de cada ú dels altres grups de 2n ESO i dels grups de BATXILLERAT.
    • Segona franja horària: de 12:00 a 14:00 h: vindran les primeres meitats de l’alumnat de cada ú dels grups de 3r ESO (PMAR inclòs), de 4t ESO, i de 1CFMA.
  • Dimarts 8 DE SETEMBRE:
    • Primera franja horària: de 9:00 a 11:00 h: vindran les segones meitats de l’alumnat de cada ú dels grups de 2n ESO i dels grups de BATXILLERAT, i TOTS els alumnes de PAC.
    • Segona franja horària: de 12:00 a 14:00 h: vindran les segones meitats de l’alumnat de cada ú dels grups de 3r ESO, de 4t ESO (+ PR4), i de 1CFMA.
  • Dimecres 9 DE SETEMBRE:
    • De 9:00 a 11:00 h: vindran els grups de 1r ESO COMPLETS, els grups de CFBA COMPLETS i 2CFMA COMPLET.

En aquesta reunió el tutor / la tutora els explicarà el funcionament del curs i l’Equip directiu els explicarà les instruccions especials que han de complir.

• Dijous 10 DE SETEMBRE: inici normal de les classes segons els horaris de cada grup