Organització del Curs

Organització del Curs 2020-21

Per al 2020/21 hem organitzat el curs segons les instruccions de Conselleria a les quals se’ns especificava que:

• Els alumnes de 1r ESO han d’impartir les matèries per àmbits: per això els alumnes de 1r d’ESO tindran 2 àmbits, un Humanístic Social en el qual s’inclouen les assignatures de Castellà, Valencià i Geografia i Història i un altre Científic en el qual s’inclouen les assignatures de Matemàtiques i Biologia i Geologia
  • El curs és presencial i els alumnes de 1r ESO, PAC, PMAR, PR4 i FPB assistiran al centre cada dia i la resta de grups assistiran dia  sí i dia no. Per això, la majoria dels grups en els qualsno és obligatòria l’assistència diària es divideixen en 2 grups, la primera meitat aniran al centre dilluns, dimecres i divendres una setmana i la setmana següent dimarts i dijous i l’altra meitat anirà una setmana dimarts i dijous i la següent dilluns, dimecres i divendres. Això és degut a la necessitat que els alumnes estiguin a 1’5 m de distància.
  • Es recorda que la Font estarà tancada per ser un focus de contagi i per això els alumnes podrán portar la seua ampolla d’aigua a la motxilla per poder hidratar-se.
  • Les llistes dels alumnes es publicaran a la página web de l’IES, especificant en els grups que es divideixen quina és la primera meitat i quina és la segona.
  • El primer dia se li lliurarà un full en què els pares es fan responsables que el seu fill no vindrà al centre si té febre o algun altre símptoma sospitós de contagi.
  • Els alumnes han de vindre amb 2 mascaretes, una de recanvi.

Les instruccions de com han de moure pel centre, quins dies han de vindre i quins no, com serà el curs… se’ls explicaran als alumnes en les jornades d’acollida i se’ls enviarà tota la informació per la web família i la web del centre

Informació més detallada per a imprimir

NORMES I PROCEDIMENTS COVID-19 PER AL CURS 2020-21