L’IES L’Estació continua, durant el curs 2023-2024, en el programa Erasmus+. En aquest cas, plantegem un projecte que incideix en la importància de la internacionalització del nostre centre i mitjançant el qual es posa en valor el patrimoni històric, cultural i social de la nostra ciutat.

Aquest projecte Erasmus+ es realitza conjuntament amb el Lycée de l’Escaut de la ciutat francesa de Valenciennes (Hauts-de-France) i està coordinat pel departament de francés del nostre centre.

Aquesta mobilitat Erasmus consisteix en una estada a Valenciennes (abril de 2024) i en la recepció d’aquest alumnat a Ontinyent (març de 2024). L’allotjament es realitza en famílies i, per tant, és necessari el compromís de l’alumnat participant i de les respectives famílies per tal d’acollir l’alumnat francés a Ontinyent.

Per tal de seleccionar l’alumnat participant s’aplicarà el barem següent i s’hauran de complir els requisits que es troben a la següent link.

+informació