Guardonada en els IV Premis d’Investigació Jove

La nostra alumna Marta Martínez Gil de 2n Batxillerat ha estat guardonada com a finalista en els IV Premis d’Investigació Jove juntament amb tres companyes d’altres instituts. El seu treball “La Puríssima, història d’una casa llegendària en l’oblit” ha merescut, a més, el premi al millor treball sobre les dones i les aportacions d’aquestes a la societat.

L’entrega de premis va ser el divendres 25 de novembre al Castell d’Alaquàs. Els Premis d’Investigació Jove s’organitzen conjuntament per la Federació d’Instituts d’Estudis del País Valencià, Escola Valenciana, Caixa Popular i la Institució Alfons el Magnànim (Diputació de València), amb el suport de la Conselleria d’Educació, Cultura i Esports i l’Ajuntament d’Alaquàs.
Animem al professorat i a l’alumnat del nostre centre a interessar-se per aquests premis i a participar-hi en futures convocatòries.

Més informació: fedinespv.org | alaquas.org