RECORDATORI I NOU AVÍS – HORARI ESCOLAR 2 i 3 DE NOVEMBRE

Recordem a tota la comunitat educativa que, per qüestions alienes al centre (ral·li de la Marina Baixa), el proper dijous 2 de novembre l’horari lectiu de tots els grups de l’institut acabarà a les 13.00 per facilitar la tornada a casa.  També avisem que, per idèntic motiu, divendres 3 de novembre les classes acabaran a les 12.05. En ambdós casos l’alumnat que tinga autobús disposarà del transport col·lectiu a eixes hores d’eixida. Disculpeu les molèsties.

—-

Recordamos a toda la comunidad educativa que, por cuestiones ajenas al centro (rally de la Marina Baixa), el próximo jueves 2 de noviembre el horario lectivo de todos los grupos del instituto acabará a las 13.00 para facilitar la vuelta a casa. También avisamos que, por idéntico motivo, el viernes 3 de noviembre, las clases acabarán a las 12.05. En ambos casos el alumnado que tenga autobús dispondrá del transporte colectivo a esas horas de salida. Disculpen las molestias.