Estem d’enhorabona!!!

A principis de mes ens comunicaven que ens ha aprovat el nostre primer projecte Erasmus. Tant l’equip directiu com els docents que formen part de l’equip erasmus i el claustre en general han mostrat l’alegria d’haver aconseguit el primer projecte dins dels programes Europeus com a coordinadors. El projecte, titulat «Eines digitals com a metodologies inclusives» amb una mobilitat de 2 professores del nostre centre a la ciutat Austríaca de Feldkirch on realitzaran una observació activa de les eines digitals utilitzades en l’ensenyament d’idiomes (anglés i espanyol com a segon idioma).
Altres 2 docents realitzaran un curs formatiu d’eines digitals «Gamification» per a emprar a les nostres aules.
Posteriorment un grup d’alumnes del centre viatjarà a Àustria per a realitzar una estada d’una setmana allotjant-se en famílies d’aquest país i assistiran les classes del centre receptor.

A més d’aquest projecte també se’ns ha aprovat un altre projecte del qual formem part com a socis juntament amb altres 6 països i que consta de reunions i formacions en diverses tècniques metodològiques per al professorat de centre.

Formar part d’aquests projectes Europeus és molt beneficiós per a la nostra comunitat educativa, en ells posarem en pràctica molts aspectes que milloraran la qualitat d’ensenyament en el procés educatiu dels nostres alumnes.

Esperem que aquests siguen els primers de molts.

Contacte: erasmus@iescallosa.org

Pots seguir-nos en Facebook Erasmus Rodolfo Llopis.