PROJECTE INTERDISCIPLINARI COM A OPTATIVA – ESO

En aplicació de la Resolució de 12 de juliol de 2023 de Conselleria d’Educació, Cultura i Esport, el pròxim curs 23-24 la matèria Projecte Interdisciplinari passa de ser obligatòria a ser optativa d’oferta obligatòria en 1r, 2n i 3r d’ESO. En 4t d’ESO continua sent optativa d’oferta obligatòria.

La qual cosa suposa que, tal com es va acordar en Consell Escolar, en el cas que algun/a alumne/a de 1r, 2n i 3r ESO vulga canviar l’optativa triada per Projecte Interdisciplinari haurà de vindre al centre durant el període de matriculació (del 19 al 24 de juliol en horari d’atenció al públic, recordant que el 24 de juliol és festiu local a Callosa d’en Sarrià) i fer el canvi, o bé canviar-se d’optativa a l’inici de curs en setembre.

En qualsevol cas, cal recordar que l’alumnat pot ser matriculat d’ofici en les matèries optatives.