XVII TROBADA D’ALUMNAT MEDIADOR

logo_mediacio_trasp

El 22 de desembre es va celebrar la XVII Trobada de mediació amb la participació de 30 centres educatius, entre els quals estava La Patacona. Enguany , a causa de la situació sanitària, s’ha hagut de fer online i, encara que molts alumnes nostres no han assistit per l’augment de positius a l ‘institut, un grup reduït d’alumnat, amb totes les mesures de seguretat, ha format part de l’acte.

La mediació no és únicament una estratègia de resolució de conflictes, sinó una forma d’entendre les relacions amb els altres basada en uns valors inclusius i unes pràctiques igualitàries.

En esta trobada s’ha posat de manifest que ara més que mai necessitem de la solidaritat i col·laboració de tots per superar aquesta pandèmia global.

Des d’ací agrair al CEFIRE Específic d’Educació Inclusiva, i a José Ignacio Madalena i Vicent Giner l’esforç i la gran tasca d’organització que fan cada any en la preparació d’aquest event