Horari Especial Fi de Curs 2022-23

Estimades famílies,
Amb motiu de la finalització del curs escolar els informem que el dimarts 20 de juny i el dimecres 21 de juny tindrem un horari especial.

El dimarts 20 de juny tindrem una jornada d’activitats i tallers, amb orxata a càrrec de l’AMPA i fartons, i lliurament de premis i diplomes en reconeixement al treball i implicació de l’alumnat en els projectes i concursos que s’han anat desenvolupant al llarg del curs.

L’horari aquest dia serà de 10.30 a 13.30 hores. L’alumnat que assisteix amb autobús al centre educatiu haurà d’estar en la seua parada habitual a les 9.50 hores i l’autobús de tornada tindrà la seua eixida a les 13.30 hores.

El dimecres 21 de juny tindrà lloc el lliurament de notes en horari de 8.00 a 12.00 hores. L’alumnat que assistisca amb autobús complirà l’horari d’anada habitual i la volta serà a les 12.00 hores. No obstant això, els tutors o tutores podran organitzar torns per a recollir les notes a pares/mares/alumnat de 8.00 a 12.00 hores. Aprofitem per a desitjar-los unes bones vacances.

Salutacions cordials

Descarrega este document en bilingüe.