Criteris de promoció 2020-2021

INFORMACIÓ A LA COMUNITAT EDUCATIVA SOBRE ELS CRITERIS DE PROMOCIÓ I TITULACIÓ EN EL CURS 20/21

Benvolguts alumnes, famílies i professorat,

Mitjançant aquest escrit us volem informar sobre els criteris de promoció i titulació que seran d’aplicació al nostre centre en la finalització d’aquest curs 20/21. Aquests criteris resulten de l’adaptació de la Resolució de 29 de març de 2021 de la Secretaria Autonòmica d’Educació i Formació Professional, segons el que s’ha decidit a la comissió de coordinació pedagògica del nostre centre.

1.- Avaluacions finals ordinàries i extraordinàries:

Informem que en aquest curs sí que hi haurà, per una banda, avaluacions finals ordinàries i, per altra, avaluacions finals extraordinàries en tots els cursos.

2.- Criteris de promoció de curs en ESO (1r, 2n i 3r d’ESO):

- En l’avaluació final ordinària sols promocionaran els alumnes que ho aproven tot. Els alumnes que no ho aproven tot aniran a l’avaluació final extraordinària.

- En l’avaluació final extraordinària promocionaran els alumnes que ho aproven tot, o que només suspenguen una o dues assignatures (sempre que no siguen simultàniament valencià, castellà o matemàtiques). En cas contrari els alumnes hauran de repetir curs. Excepcionalment els equips educatius podran promocionar als alumnes que no complisquen les condicions anteriors quan es considere que l’alumne/a podria recuperar les assignatures pendents durant el curs 21-22 i que la repetició no afavoriria el seu desenvolupament socioeducatiu.

3.- Criteris de titulació en ESO (4t d’ESO):

- En l’avaluació final ordinària sols titularan els alumnes que ho aproven tot. Els alumnes que no ho aproven tot aniran a l’avaluació final extraordinària. Excepcionalment els equips educatius podran proposar per a títol als alumnes que no complisquen la condició anterior quan es considere que l’alumne/a ha tingut una bona actitud d’esforç i treball durant el curs, i que podria seguir amb èxit els estudis o accedir al mon laboral.

- En l’avaluació final extraordinària titularan els alumnes que ho aproven tot, o que només suspenguen una o dues assignatures (sempre que no siguen simultàniament valencià, castellà o matemàtiques). En cas contrari els alumnes hauran de repetir curs. Excepcionalment els equips educatius podran proposar per a títol als alumnes que no complisquen les condicions anteriors quan es considere que l’alumne/a ha tingut una bona actitud d’esforç i treball durant el curs, i que podria seguir amb èxit els estudis o accedir al mon laboral.

4.- Criteris de promoció de curs en Batxillerat (1r de Batxillerat):

- En l’avaluació final extraordinària promocionaran els alumnes que ho aproven tot, o que només suspenguen una o dues assignatures. En cas contrari els alumnes hauran de repetir curs. Excepcionalment els equips educatius podran promocionar als alumnes que no complisquen les condicions anteriors quan es considere que l’alumne/a podria recuperar les assignatures pendents durant el curs 21-22 i que la repetició no afavoriria el seu desenvolupament socioeducatiu.

5.- Criteris de titulació en Batxillerat (2n de Batxillerat):

- En l’avaluació final ordinària sols titularan els alumnes que ho aproven tot. Els alumnes que no ho aproven tot aniran a l’avaluació final extraordinària. Excepcionalment els equips educatius podran proposar per a títol als alumnes que no complisquen la condició anterior quan es considere que l’alumne/a ha tingut una bona actitud d’esforç i treball durant el curs, quan la mitjana de l’etapa siga igual o superior a 5, i quan es considere que podria seguir amb èxit els estudis o accedir al mon laboral.

- En l’avaluació final extraordinària titularan els alumnes que ho aproven tot. En cas contrari els alumnes hauran de repetir curs. Excepcionalment els equips educatius podran proposar per a títol als alumnes que no complisquen la condició anterior quan es considere que l’alumne/a ha tingut una bona actitud d’esforç i treball durant el curs, quan la mitjana de l’etapa siga igual o superior a 5, i quan es considere que podria seguir amb èxit els estudis o accedir al mon laboral.