Ruta literària per Cocentaina

RUTA LITERÀRIA NADALENCA AMB L’ALUMNAT DE 2N DE BATXILLERAT

L’alumnat de 2n de Batxillerat ha portat a terme una ruta pels carrers de Cocentaina amb noms de literats hispanistes, així com per llocs relacionats amb altres personalitats vinculades amb l’àmbit cultural valencià. L’activitat ha sigut organitzada pel Departament de Castellà de l’IES.

Concretament, el recorregut ha sigut el següent: Antonio Machado, Federico García Lorca, Literat Azorín, Miguel Hernández, Luis Vives, Cervantes, Ausiàs March i Josep Carbonell. Un altre dels carrers que ha encuriosit als assistents ha sigut el del Pare Arques, nom vinculat amb el nostre institut i que fa referència a un prestigiós historiador i frare que va nàixer a Cocentaina.

En cadascun d’aquests punts, l’alumnat ha pogut conéixer aspectes relacionats amb la generació a la qual pertany cada autor, les seues principals característiques estilístiques o curiositats sobre la seua vida. La ruta ha finalitzat amb un qüestionari en el qual, a mode de concurs, s’han posat a prova els coneixements adquirits durant el trajecte.