Eixida de camp Guardabosc 1r ESO

El passat divendres l’alumnat de 1r d’ESO va realitzar una eixida de camp a la Vall d’Ebo per visitar les restes de l’incendi forestal que va tindre lloc el passat agost. Aquesta eixida està emmarcada dins del Projecte d’Innivació Educativa Guardabosc, del qual formem part.

Durant l’eixida l’alumnat va poder aprendre sobre els grans incendis forestals que desgraciadament ens estan assolint. De la mà d’experts, com ara agents i tècnics mediambientals pertanyents tant a la Conselleria de Medi Ambient com també a l’empresa privada Intel·ligència Climàtica S.L, l’alumnat va ser informat de les mesures de prevenció que podem adoptar per evitar provocar incendis a la natura, a més d’adonar-se de les conseqüències negatives econòmiques, emocionals i ambientals que provoca l’incendi forestal a la població local.

A més a més, també vam poder gaudir d’un passeig per la natura i veure les mesures forestals que s’estan duguen a terme per recuperar la zona afectada.

Per últim volem agrair des de l’Institut Pare Arques a l’Ajuntament d’Alcalà de la Jovada i a l’empresa Intel·ligència Climàtica S.L la seua dedicació i l’organització d’aquesta eixida tan profitosa per l’alumnat.