Participació de l’IES Pare Arques en les proves Canguret i Cangur de Matemàtiques

En la prova Canguret 2023 del dijous 23 de febrer de 2023 han participat quatre alumnes de 1r ESO i 11 de 2n d’ESO. Es va realitzar utilitzant les dues aules d’informàtica en horari lectiu a 5a hora del matí. Els resultats no han estat brillants, però estem satisfets per l’interés mostrat per l’alumnat. És un concurs sense premi que es du a terme en línia i l’alumnat rep un diploma de participació. L’alumnat disposa de 45 minuts per a contestar un qüestionari de díhuit preguntes tipus test de matemàtiques i qüestions de lògica.

En la prova Cangur 2023 del dijous 23 de març de 2023 van participar 11 alumnes de 2n de batxillerat i 1 de quart d’ESO, els quals han quedat molt contents amb l’experiència. Els resultats estaran el 27 d’abril de 2023. La prova la convoca la Societat Catalana de Matemàtiques i l’organitza la comissió valenciana i consta de 30 preguntes tipus test que cal respondre sense calculadora en una hora i quart. L’IES Pare Arques porta participant en la seu de la UPV d’Alcoi durant molts anys.