3R PREMI EN LA FIRA DE ROBÒTICA ALCOIBOT, PER A L’IES PARES ARQUES

El 31 de març de 2023 va tindre lloc la 2a edició de la Fira de Robòtica Educativa, Indústria 4.0, IoT i Noves Tecnologies. L’esdeveniment, organitzat pel col·legi Salesians Joan XXIII, compta amb la participació de l’Ajuntament i el campus d’Alcoi de la Universitat Politècnica de València. Han participat 12 centres diferents de València, Alacant, Castalla i Alcoi, i més de 500 alumnes

Un jurat professional va premiar els projectes més interessants destacant diferents aspectes com tècnica, disseny, fins socials, originalitat, entre d’altres. Han presentat els seus projectes grups de Primària, Secundària, Batxillerat, Cicles Bàsics, Grau Mitjà i Superior.

L’IES Pare Arques va participar amb dos projectes d’alumnat de 1r de BAT presentant uns autòmats capaços de triar automàticament ous en funció del seu color i emmagatzemar-los al seu corresponent embalatge. L’altre projecte consistia a separar mecànicament monedes en funció de la seua grandària i introduir-les en una vidriola comptabilitzant la quantitat de diners introduïts.

El separador d’ous va obtindre el tercer premi del jurat. Des de l’IES Pare Arques volem felicitar a l’alumnat guardonat pel seu bon treball.