XARRADAPS de la Universitat de València a l’IES Pare Arques.

El programa XARRADAPS de la Universitat de València, vol apropar la ciència, especialment la biologia, als instituts de secundària i també conscienciar sobre els problemes actuals del nostre medi ambient. L’equip està format per alumnat del grau i del màster de Biologia que visita centres educatius per dur a terme xarrades divulgatives sobre temes biològics i transversals.

Hui hem tingut el plaer d’escoltar 4 xerrades de Teresa Nebot exalumna del nostre institut que ha vingut des de la Universitat de València de la facultat de Biologia per divulgar la ciència. Ha fet 3 xerrades per als 1r d’ESO: Les Matildes. Dones oblidades en la ciència. I per a 4t d’ESO: Conviure amb el nostre planeta. Per al nostre alumnat ha estat una experiència molt interessant que els ha despertat la curiositat per la ciència.

Xarrada de Teresa Nebot dins del programa XarradAps de la Universitat de València.