ACTE DE LLIURAMENT D’ORLES DE 4T D’ESO

El divendres 18 de juny vam celebrar l’acte de lliurament d’orles de 4t d’ESO. Les persones que hi vam assistir, alumnat, professorat, pares i mares vam viure moments molt emotius recordant aquests quatre anys, i també vam gaudir de les actuacions, amb música i dansa en directe del nostre alumnat. Les especials circumstàncies que estem vivint ha fet que haja sigut un esdeveniment marcat per les  mascaretes, distància de seguretat i aforament limitat. Malgrat tot això, el veritable protagonisme de l’acte l’ha tingut l’alumnat que ha aconseguit superar amb èxit l’ESO i que a partir d’ara enceta nous camins, dins del nostre centre, o altres institucions educatives.

A tot l’alumnat que ha acabat 4t d’ESO els desitgem molta sort en la nova etapa que comencen a partir d’ara.