LA UE SUBVENCIONARÀ EL NOSTRE CENTRE PER A FORMAR PROFESSORAT I ALUMNAT EN PAÏSOS EUROPEUS

L’Acreditació Erasmus és la nova eina del programa Erasmus 2021-27 que assegura la capacitat de les institucions educatives de desenvolupar activitats de mobilitat d’alta qualitat que serveixin per millorar la pròpia organització.
Per acreditar-se, les organitzacions han de dissenyar un Pla Erasmus estructurat ia llarg termini per a la implementació de mobilitats que tinguin un impacte positiu en els processos interns d’ensenyament i aprenentatge. La comisió Erasmus + coordinada per coordinada per la cap d’estudis Noelia Enguix va dissenyar i presentar el Pla Erasmus del centre i ha rebut aquest reconeixemet, que permetrà rebre fons europeus fins 2027 per dur a terme el projecte.

projeccte cofinanciat per la UE
projecte cofinanciat per la UE

Així la comisió Etasmus+ s’encarregarà de dur a terme activitats transnacionals amb professorat i alumnat del centre el proper curs 22/23. El pressupost assignat per a aquest exercici és de gairebé 35000€, i es promourà la digitalització, inclusió, sostenibilitat, plurilingüisme i millora de la docència.

Professores romaneses reben el reconeixement
per la seua formació en el nostre IES

A l’inici de curs vinent, es publicarà en el web del centre les bases per a poder participar en el projecte, per tal de sel.leccioner el personal i alumnat de manera transparent, democràtica i inclusiva, per tal que tots i totes puguen accedir de manera equitativa a aquestes oportunitats de formació.