Subvencions d'alumnat d'FP

Proposta de concessió de subvencions d'FP de la convocatòria del curs 2023-24 (ordenats per ordre alfabètic, amb la puntuació que els va ser atorgada i quantia assignada.) (publicada el 15 de juliol)

Proposta de denegació de subvencions d'FP de la convocatòria del curs 2023-24 (publicada el 15 de juliol)

Publicades amb la finalitat de detectar possibles errors en la baremació i assignació de les quanties individuals.

D’acord amb l'apartat 9.8 de la convocatòria, les persones interessades tindran un termini de 3 dies hàbils per a reclamacions, que resoldrà el centre com tramitador de les sol·licituds. (fins al 19 de juliol)

No es pot acceptar documentació addicional ni considerar fets nous i/o diferents als que es va tindre en compte en el moment de la sol·licitud.

Respecte a la concessió, tot l'alumnat admés ha rebut la subvenció en la modalitat que ha sol·licitat. A més, havent-hi crèdit suficient, i conforme l'apartat 4.4 de la resolució s'ha incrementat en un 50% les quantitats establides en l'apartat 1.
a) Dual en administracions públiques: 1.950 €
b) Formació en empreses: 600 €
c) Desplaçament: 1.800€
La concessió de quanties individuals s'ha realitzat sobre la base d'aquesta quantitat incrementada, si bé la concessió definitiva quedarà subjecta a l'aprovació de l'increment proposat

Els llistats Publicables es publicaran addicionalment en https://ceice.gva.es/esformacionprofesional/subvencions-alumnat-fp, per a evitar desplaçaments innecessaris dels interessats, i davant el període vacacional del moment.