ACTE ADJUDICACIÓ PÚBLICA VACANTS LLISTA ESPERA CICLES PRESENCIALS

Només alumnat que s’ha quedat en la llista d’espera en algun dels cicles presencials que s’impartixen en el centre.

Important divendres que ve 6 de setembre de 2024 se celebrarà en la Sala d’actes del Centre l’acte d’adjudicació de vacants de cicles formatius presencials de grau mitjà i superior per a alumnes que s’han quedat en LLISTA D’ESPERA,

• 10.30 hores llesta d’espera de grau mitjà: GESTIÓ ADMINISTRATIVA i SISTEMES MICROINFORMÀTICS I XARXES
  • 11 hores llesta d’espera de grau superior: ADMINISTRACIÓ I FINANCES, ASSISTÈNCIA A LA DIRECCIÓ, ADMINISTRACIÓ DE SISTEMES INFORMÀTICS EN XARXA, DESENROTLLAMENT D’APLICACIONS WEB i DESENROTLLAMENT D’APLICACIONS MULTIPLATAFORMA.

Per a l’alumnat de semipresencial no s’ha generat llista d’espera, durant el període de matrícula al juliol i fins al 3 d’agost es va habilitar un formulari per a peticions. Totes les peticions es resoldran durant el mes de setembre.

Si eres alumne de semipresencial i no vas realitzar la petició en el seu moment del 15 al 20 de setembre es tornarà a obrir el formulari perquè realitzeu les peticions corresponents. Es posarà un articule especial en la web indicant-ho.