Set produccions audiovisuals i sonores de 2n de batxillerat guardonades en els premis Tirant Avant i un reconeixement especial al centre per la col•lecció de treballs presentats.

L’Agència d’Informació, Formació i Foment de l’Audiovisual (l’AIFFA) guardona set produccions audiovisuals i sonores de l’alumnat de 2n de batxillerat que ha cursat l’assignatura de Comunicació Audiovisual enguany en la convocatòria “Tirant Avant Escolars 2024”, en la que participen tots els centres de Primària, Secundària i Cicles Formatius de la Comunitat Valenciana.

Hem rebut el premi PREMI MEMÒRIA HISTÒRICA pel curtmetratge “Aprendre del passat per a un present en pau”( https://www.youtube.com/watch?v=dbf9kD1o-y8)

En la modalitat de podcast CENT D’ESTELLÉS que commemora aquest curs el centenari del naixement del poeta han estat reconeguts Poesia de kilòmetre zero i Estellés, la veu d’un poble, el TIRANT AVANT 2024 és per als podcast: De què parlem? Experiències paranormals;
Vapejant sense control; L’impacte dels influencers en la Generació Z. Aquet darrer, a més, ha guanyat el PREMI VALÈNCIA KLARA I TRANSPARENT. El conjunt de totes aquests treballs ha estat reconegut amb el premi A LA COL·LECCIÓ DE L’IES MALILLA.

En aquestos treballs ha participat tot l’alumnat que cursava l’assignatura de Comunicació Audiovisual i són sense cap mena de dubte un reconeixement al treball ben fet.

En les fotografies alguns dels premiats