PROHIBICIÓ DELS MÒBILS

Segons la resolució de 17 d’abril de 2024, publicada el 3 de maig de 2024 al DOGV, queda prohibit l’ús del dispositius mòbils en tots els centres educatius durant la jornada escolar (horari lectiu, temps d’esplai, guàrdies  i activitats complementaries i extraescolars). Mantindre operatius estos dispositius s’entendrà com a ús.

Només estarà permès en cas d’activitats lectives que el necessiten i sempre  supervisades per personal docent que haurà de confirmar la seua desconnexió al finalitzar l’activitat.

També estarà permés quan per raons individuals de salut i altres degudament justificades siga necessari.

Davant de l’incompliment d’ús es procedirà a retirar i custodiar durant una setmana. La mesura serà esta fins a què hi haja aprovat un nou NOF (Normes d’Organització i Funcionament) al centre. En cas de necessitat, tant l’alumnat com la seua família podrà  contactar  telefonant al centre (961205945).

Según la resolución de 17 de abril de 2024, publicada el 3 de mayo de 2024 al DOGV, queda prohibido el uso de los dispositivos móviles en todos los centros educativos durante la jornada escolar (tanto en período lectivo, como recreos, guardias y actividades complementarías y extraescolares). Mantener operativos estos dispositivos se entenderá como uso.

Solo estará permitido en caso de actividades lectivas  que lo necesiten, siempre  supervisadas por personal docente que tendrá que comprobar su desconexión al acabar la actividad.

También estará permitido  cuando por razones individuales de salud y otras debidamente justificadas sea necesario.

Ante el incumplimiento de uso se procederá a retirar y custodiarlo durante una semana. La medida será esta hasta que se haya aprobado un nuevo NOF (Normas de Organización y Funcionamiento) en el centro. En caso de necesitar contactar tanto el alumnado como su familia, podrán hacerlo utilizando el teléfono del centro (961205945).